האם אשתי מנהלת רומן

כל דבר חדש בחיים דורש מאיתנו סוג של יכולת לעמוד מול זה ולהכיל אותו. זה לא אומר בהכרח לקבל אותו אלא לדעת שזה קיים בעולם, וכרגע זה גם חדר לחיינו. אם יש משהו שאני נתקל בו רבות בתפקידי כחוקר בגידות זה חוסר יכולת של גברים לראות בכלל את האופציה כרעיון שיתכן והנשים שלהם מנהלות רומן.

חשיבה נכונה לגבי גילוי רומנים נסתרים וההשפעה על התקשורת וההתנהגות

כדי שלא אובן שלא כהלכה, זה לא אומר שגברים מאמינים שנשים צדיקות, או שאין בגידות בעולם. הם בוודאות יודעים אחרת, אבל כל עוד זה קורה ומתרחש רחוק מהסביבה הטבעית שלהם, או מהחיים האישיים שלהם. גברים יכולים לשמוע על זה מחברים, לדעת שזה מתרחש בעבודה, או שזה מתאים למשפחות מסוימות אבל בכל מקרה קשה להם לתת את אותו יחס של התבוננות כאשר מדובר באישה האישית שלהם. קשה להם להאמין שזה אכן קורה במקרה שלה. כי הם הרי ממש מכירים אותה טוב. או חושבים שהם מכירים.

חשוב לציין כי אין לי כל כוונה שאנשים יפתחו פתאום מחשבות שליליות על הנשים שלהם, ויתחילו איזה מסע של גילוי בגידות שלא קיים וחשדנות נגדם או יערערו בצורה כלשהיא על האמון שלהם. אני מניח גם שקשה לקבל עצות או אמירות כאלו מחוקר פרטי, שמתפרנס מהמצבים הללו. כל המטרה היא לעודד אנשים להתבונן על מצבים מסוימים בחיים, ולא לשלול מראש אפשרות שאולי קיימת, ושבאופן טבעי היו נוהגים להדחיק אותו. הדחקה גורמת לחוסר התמודדות, משמע גם חוסר טיפול, ואז המצב הזוגי רק ימשיך להתדרדר ולהתדרדר עוד יותר. וזה ממש חבל.

השפעת השאלה: "האם היא מנהלת רומן" על התודעה וההתנהגות

אני מאחל לכל האנשים שלא יצטרכו לעולם להתחבט עם השאלה הזאת, אבל אם עלתה לך תהייה אם היא מנהלת רומן, זה כבר ממילא שם. שם הכוונה בתודעה, ולא בהכרח במציאות. כחוקר פרטי אני כבר יודע את הנזק של המחשבה הרעה הזאת, וביחוד אם היא לא מטופלת כיאות. לאור מה שציינתי קודם, קיימת נטייה להדחיק את זה, ויחד עם זאת השאלה עדיין קיימת, דבר שמייצר דיסוננס לא פשוט. לכן, קיימים חלקים בתודעה שלנו שעל אף ההדחקה עדיין בוחנים את מה שמתרחש. בצורה לא מודעת גברים רבים מוצאים את עצמם בוחנים אחרת את הנשים שלהם. פתאום יש תשומת לב למה שהיא לובשת, מתי היא מגיעה או יוצאת, מטילים ספק באמירות ובמעשים שלהן. נשים אמנם בהתחלה לא ישימו לב שזה קורה, אבל מהר מאד הן יבינו שהוא חושד בהן. הנזק והתדרדרות של הזוגיות מתחיל להיווצר.

הטעות הכי נפוצה במצבים הללו שעל אף ההדחקה, ואחרי שהבינו שאין להם כל אפשרות לפתור את הדיסוננס הזה בעזרת התבוננות, הוא לעלות שלב בחשדנות, ולהתחיל להתעמת איתן, ולדרוש תשובות לכל מיני שאלות שיש להם. מה שהם לא לוקחים בחשבון זה שנשים נאמנות ואמינות לא יודו בוודאות, כי זה לא קורה, ואילו הסטטיסטיקה מראה ש 97% מהנשים הבוגדניות יכחישו בכל מחיר. זה משאיר את הגברים התוהים ללא תשובה מספקת, כאשר במקביל הם כבר חשפו את החשדנות שלהן ויצרו מציאות כואבת בבית בכלל ובזוגיות בפרט.

אמנם לא כל מקרה של גילוי בגידות דורש מעורבות של חוקר פרטי, אבל הרעיון תמיד יהיה אותו רעיון. אם אתה תוהה האם אשתך מנהלת רומן, חשוב שתשמור את מחשבותיך לעצמך. ככל שתהיה מאופק יותר, יגדלו הסיכויים להגיע אל האמת בצורה ישירה ומהירה יותר. במקביל, נסה להתבונן על שינויים בתקשורת שלה לרעה, או בהתנהגות שהתדרדרה, אבל רק ביחס למה שהכרת קודם, ושאין לזה הסבר טוב שנראה לעין. המטרה היא לאתר נקודות חריגה בתקשורת ובהתנהגות שלה. קח בחשבון שיכולת ההתבוננות שלך לראות את הדברים באופן אובייקטיבי היא קטנה יותר, מאשר מישהו שיבחן את המצב מהצד, וזאת סיבה טובה להיעזר בחוקר פרטי. במידה, ומתגלים סממנים שעשויים להעיד על מצב של בגידה, רק אז יש לבצע פעולות אפקטיביות שיובילו לחשיפת האמת, לטוב או לרע.

לסיכום, לכל שלב יש מין "נוסחה" ודרך משלו. הטכניקה שגברים מאמצים לפתור את החשדנות וההרגשות שלהם באמצעות עימות שחוזר על עצמו ושאלות חשדניות היא לא אפקטיבית, למעשה כנגד כל הסיכויים, ועל הדרך מחרבת את הקשר בכל מקרה, וזאת מבלי לדעת מה האמת. לכן, חשוב להפנים את הרעיון הבסיסי הזה שאם קיימת חשדנות ברומן כלשהוא, זה הרגע לעלות לשלב הבא ולהביא נתונים אמיתיים. שימוש בחוקר פרטי אמנם עולה כסף, אבל בוודאות יש לו את הידע והניסיון לספק ראיות למצב האמיתי גם במהירות וגם בחשאיות. אל תשאירו את השאלה, האם אשתי מנהלת רומן, לעצמכם. תעשו עם זה משהו אפקטיבי.

אני כאן לרשותכם

השאירו הודעה ואענה בהקדם!

מאמרים נוספים

לרשותכם לאורך כל הדרך

אז מה כבר יכול להדהים חוקר פרטי שכבר ראה הכל ?

עוד רגע תדעו.

עד אז, תנו לי לקחת אתכם למסע מטורף בין שקרים לאמת, בין מרכזי "נשים עובדות" לארכיונים מאובקים משנות החמישים, בין חדרי לידה לבתי קברות, בארץ ובחו"ל. נפגוש קבצנים, נפגוש מיליונרים, ולעיתים נפגוש את שניהם באותו אדם. יחד נפצח את התעלומות ונגלה כמה מהטריקים הסודיים שרק חוקרים פרטיים יודעים.

כאן תגלו כמה מסיפורי החקירות האמיתיים, המרגשים, המצחיקים והכואבים ביותר שתשמעו אי פעם. סיפורים מהחיים ושל אנשים אמיתיים, שאיבדו מישהו יקר והיו חייבים חוקר פרטי כדי למצוא אותו ולעשות לעצמם קלוז'ר בשביל הפצע הפתוח בנפשם.

ויש כאן גם סוד נוסף, ענק, שאפילו אני לא ידעתי עליו. והתפקיד שלקחתי על עצמי בחיים הוא לדעת.

סאם זיברט, חוקר פרטי ובעל משרד חקירות ידוע, כותב טור קבוע בעיתונות מזה 20 שנה. בספר ביכורים זה הוא חושף את פרטי התעלומה המסתורית שליוותה אותו כל חייו.