איך לדעת אם היא בוגדת

חוקר פרטי נותן מענה לאיסוף מידע בכל מיני תחומים בחיים. בשעה שמרבית האנשים סבורים שרוב הפעילות היא גילוי בגידות, זו נחשבת הנישה הקטנה יותר בעולם של חקירות. היא גם לא בהכרח מתוחכמת מבחינה מבצעית, אפילו שישנם גם מקרים מסוימים שנחשבים מורכבים ביותר.

חשיבות הבנת התנהגות אנושית בחקירת בגידות והשפעתה על קשרים רומנטיים

בעיני, כחוקר בגידות, זו ללא ספק הנישה הטעונה ביותר, מה שגורם לחוקרים רבים להימנע מלעסוק בה. המיומנות האמיתית נמדדת לא רק ביכולת מקצועית מבצעית, אלא הבנה גדולה יותר על התנהגות אנושית במצבים כאלה, וזאת כדי לכוון בצורה מיטבית את הפונים אליך לעבר מקום טוב יותר. אבל רגע לפני שיוצאים לעוד חקירה פרטית האם בכלל אפשר לדעת מראש אם היא בוגדת בך ?

חוקר בגידות מיומן יענה לך שכן, ויחד עם זאת זה לא לגמרי שחור ולבן. זה תיכף יתבהר טוב יותר. אז כדי לשמור על סדר נכון של הדברים אצא מנקודת הנחה שתחילת כל קשר יהיה קשר רגיל ונורמלי, מבוסס על אהבה, הרצון להיות יחד והרבה הסכמה הדדית. אחד התחלואות של קשרים זוגיים זה שהם לא שומרים לאורך זמן על מה שהיה בהתחלה, עד למצב שקיימים אנשים שמתחילים לחשוד בנאמנותם של בני הזוג שלהם.

יש נקודה שממש כדאי וחשוב להבין אותה, וזאת שהבעיה כרגע היא חשדנות ולא מעשה של בגידה. חשדנות היא גורם שמשאיר ספק רב, מה שמנקר בלי סוף עם תחושות שליליות וזולג בקלות למערכת היחסים. אחת הסיבות שחושדים מתמהמהים בפניה שלהם לחוקר פרטי, כי הם לא בטוחים שהם צודקים והם לא יודעים להגיד בוודאות אם היא אכן בוגדת.

כחוקר בגידות אני ממליץ לפעול מהר ככל שניתן. מהירות תגובה מצמצמת את הנזק שעשוי להיגרם לזוגיות כתוצאה מהחשדנות עצמה, מאפשרת לקבל החלטה מושכלת במידה והאמת תתגלה ככואבת, ואחרי הכל, אם רוצים לשקם את הקשר על אף הבגידה, גילוי מוקדם ככל שניתן רק יתרום לזה.

יש המון סימנים מעידים לבגידה, ואכן הבעייתיות הכי גדולה לכל סממן שכזה שתמיד אפשר להדביק לו גרסה אלטרנטיבית, מה שישאיר את החושדים מבולבלים ועם הרבה ספק. 

 כמה דוגמאות שנתקלתי בהם בפגישות הרבות שערכתי תחת תפקידי כחוקר פרטי:

  • היא רזתה, נראית טוב, ועושה הרבה כושר: גבר חושד עשוי לשאול את עצמו עבור מי היא מטפחת ככה פתאום את עצמה, וחוקר בגידות יכול להיות מנגד שזה טבעי עבור כל אדם שבוחר פתאום לדאוג לגוף שלו, ללא כל קשר לבגידה.

  • היא צמודה לנייד שלה ואין לי גישה אליו: העובדה שאין לגבר לפעמים את היכולת לקרוא את הנעשה בנייד של זוגתו, גורם לו תחושה של הסתרה, שמביאה אותו לחשדנות על קשר אינטימי אחר. חוקר פרטי מנוסה יכול להסביר את זה גם אחרת, שהיא סה"כ מגנה על תכנים אישיים שלה מול בני משפחתה או חברותיה, שלא נוח לה לחשוף אותם מולך.

  • היא מגלה פתאום יוזמה מינית וחוסר עכבות: גבר חושד ישאל את עצמו מה המקור להתפרצות המינית שלה, ויתהה אם זה בעקבות מגע אינטימי עם אדם אחר. מובן שזה יתכן בשעה שבאותה מידה זה עשוי להיות ממקורות אחרים ותמימים לגמרי כגון כתבות, הרצאות, שיחות עם חברות, ואפילו סתם ענין שהיא מגלה בנושא המיני בעקבות ההתפתחות האישית שלה.

אילו רק דוגמאות ויש כמובן עוד הרבה, וכפי שניתן להבחין זה לא חד משמעי, וכל עוד זה ישאר במיינד של הגבר החושד, לא ישתנה דבר חוץ מאשר לחשוב שזה קורה, ובפעם אחרת להגיד לעצמך שזה לא הגיוני שזה קורה. זה מאד מבלבל. זאת גם הסיבה שמומלץ לפנות לחוקר פרטי כדי לבסס את החשד לנתון אמיתי, בין אם יהיה גילוי בגידה בסופו של דבר או לא.

כחוקר בגידות הסימן העיקרי לדעת אם היא בוגדת לא יהיה קשור לדוגמא או אירוע ספציפי, אלא שינוי כרוני של התנהגות. רוב השינוי מתייחס בעיקר לתקשורת ולרעה. אני אסביר את העקרון ומשם אתן דוגמאות.

כיצד שינוי כרוני של התנהגות מסמן על בגידה

ראשית, אצטט את הסופר והסאטיריקן מרק טווין כשאמר "כשאתה אומר אמת, אינך צריך לזכור את כל הפרטים". חכם ופשוט. מי שמדבר אמת, לא צריך לזכור כלום, וכששואלים אותו משהו, הוא שולף בשבריר שניה את הנתון הרלוונטי מהזיכרון שלו ואומר אותו. לעומת זאת, מי שמשקר לגבי משהו, חייב לזכור בכל רגע גרסאות שהוא אמר בעבר, ואז להגיד משהו שמתחשב בגרסאות השקריות שלו.

לכן נקודת המוצא היא שאם היא אכן בוגדת, הרי שהיא שינתה משהו בהסכם היחסים שלכם, ומסתירה אותו מן הסתם. היא יודעת שזה לא תקין, ומחשש שזה יתגלה בטעות, היא תהיה זהירה בכל מה שהיא אומרת ועושה. בלי לשים לב, היא משנה את התקשורת שלה לרעה, דבר שגורם לצד השני לחשוד. זהו דפוס בגידה ברור.

העבר לעומת ההווה

אם בעבר היא הייתה משתפת אותך בסדר היום שלה ועניינים מהעבודה, אז כיום שהיא יודעת שחלק מחייה הוא גם פגישה עם מאהב, היא תמעיט במידע אודות סדר היום שלה או מה עבר עליה.

אם בעבר מכשיר הנייד שלה היה מונח בצורה חופשית על השיש במטבח או השולחן בסלון, השינוי יהיה שהוא כבר לא מונח בשום מקום אלא תמיד קרוב אליה. עוד פעם, לא מקרה ספציפי אלא כרוני. כשאתם יושבים יחד סביב שולחן אוכל, היא עשויה להניח אותו עם הפנים למטה, מחשש שתקפוץ הודעה כתובה. יתכן ויהיה קוד גישה לנייד שלא ידוע לך ולעיתים זה יגיע עד לרמה שהיא תכנס איתו לנוחיות, תתקלח איתו וגם תישן עם המכשיר.

אם בעבר שוחחתם בחופשיות על נושאים מגוונים, הפעם כשאופי השיחה נוגע מעט בעניינים אישיים שקשורים אליה, היא נמנעת או מתכווצת ועד שאפילו מגיבה בתוקפנות.

אם בעבר התעניינת בה והיא הגיבה בנעימות, כיום ההתעניינות שלך זוכה לתגובה פוגענית, ביקורתית או מזלזלת.

הדוגמאות הן רבות אבל המכנה המשותף תמיד זהה. בוחנים את זה בצורה כרונית לאורך זמן ולעומת מה שהיה ביניכם בעבר. לא לקחת דוגמאות והשוואת ממה שקורה במערכות זוגיות אחרות, אלא נטו מה קרה ביחסים שלכם. חוקר פרטי מיומן תמיד יכוון אותך לראות את הדברים בצורה רחבה ולא רק כלפי החשדנות שלך באותו רגע, כדי לאפשר לך לבחון את זה בצורה אובייקטיבית ככל שניתן. זה אמנם לא שחור ולבן, כפי שציינתי קודם, אבל אם בוחנים את זה היטב זה מספיק חזק כדי לדעת מראש אם היא בוגדת בך או לא. חוקר בגידות הוא לא מנבא עתידות אבל הוא כן גורם שעשוי להיות אובייקטיבי לתחושות שלך, ולדעת לכוון אותך לעבר הצעד ההגיוני הבא.

אני כאן לרשותכם

השאירו הודעה ואענה בהקדם!

מאמרים נוספים

לרשותכם לאורך כל הדרך

אז מה כבר יכול להדהים חוקר פרטי שכבר ראה הכל ?

עוד רגע תדעו.

עד אז, תנו לי לקחת אתכם למסע מטורף בין שקרים לאמת, בין מרכזי "נשים עובדות" לארכיונים מאובקים משנות החמישים, בין חדרי לידה לבתי קברות, בארץ ובחו"ל. נפגוש קבצנים, נפגוש מיליונרים, ולעיתים נפגוש את שניהם באותו אדם. יחד נפצח את התעלומות ונגלה כמה מהטריקים הסודיים שרק חוקרים פרטיים יודעים.

כאן תגלו כמה מסיפורי החקירות האמיתיים, המרגשים, המצחיקים והכואבים ביותר שתשמעו אי פעם. סיפורים מהחיים ושל אנשים אמיתיים, שאיבדו מישהו יקר והיו חייבים חוקר פרטי כדי למצוא אותו ולעשות לעצמם קלוז'ר בשביל הפצע הפתוח בנפשם.

ויש כאן גם סוד נוסף, ענק, שאפילו אני לא ידעתי עליו. והתפקיד שלקחתי על עצמי בחיים הוא לדעת.

סאם זיברט, חוקר פרטי ובעל משרד חקירות ידוע, כותב טור קבוע בעיתונות מזה 20 שנה. בספר ביכורים זה הוא חושף את פרטי התעלומה המסתורית שליוותה אותו כל חייו.