איתורים מיוחדים

איתורים מיוחדים של אבודים / קרובים / יורשים

אחת החקירות הבסיסיות ביותר שחוקר פרטי לומד לעשות הוא איתור אנשים. מרבית האיתורים נעשים במקרים של הגשת כתבי תביעה, בהם עולה צורך למצוא כתובת מגורים של החייב או הנתבע, ויש גם כמובן סיבות אחרות. משרדנו עסק שנים רבות גם בתחום זה, אולם כיום מיקדנו את התחום הזה אך ורק לאיתורים מורכבים ולא סטנדרטיים. אותם מקרים בהם קיים קושי רב לאתר את הזהות של האדם אותו אנו מחפשים, בגלל חוסר בנתונים, ורק לאחר מכן אנו מוצאים את מיקומו. דפנה, לקוחה במשרדנו, רצתה למצוא את אמה הביולוגית אבל השם שנרשם במסמכי האימוץ היו מוטעים. יואב רצה לאתר את חברתו מהתיכון אחרי שנים רבות, אבל לא ידע איך לגלות את שמה העדכני. נירית רצתה לדעת את זהותו של מישהו שהתכתב איתה רבות תחת כינוי וירטואלי במחשב.

חיפוש מכרים (שרות לקהילה)

יש מספר רמות קושי כשעולה צורך לאתר אנשים.

מכיוון שמשרדנו לא עוסק באיתורים פשוטים – סאם זיברט, בעלי המשרד, הקים, כשרות לקהילה, קבוצת פייסבוק פופולארית שעוסקת בחיפוש מכרים מהעבר שלך. המטרה היא לעזור לציבור הרחב לחבר קשרים חברתיים מהעבר וכל זה ללא עלות.

חשוב לקרוא את תקנון הקבוצה בטרם מעלים פוסט של חיפוש.

קישור לקבוצת קלוז'ר חיפוש מכרים מהעבר

בכל מקרה אחר, כאשר רמת הקושי גבוהה ומדובר בחיפושים מורכבים יותר, ניתן להיעזר במשרדנו לבחון את המקרה היחודי שלך, ואת סיכויי ההצלחה שלו.

החיפושים נערכים בארץ ובעולם.

חיפושים לדוגמא:

  • נאוה, לקוחת המשרד, ביקשה לאתר את אחותה בקנדה לאחר 10 שנות נתק בעקבות מריבה.
  • איתמר ביקש לאתר חברה מהעבר, מתנדבת גרמניה שהכיר בקיבוץ.
  • רונית ביקשה לאתר את הוריה הביולוגים לאחר שנמסרה לאימוץ.
  • מנחם ביקש לאתר אישה שניהל איתה רומן לפני שנים ארוכות, וחושד כי אחד מילדיה עשוי להיות הילד שלו.
  • ורשימת הדוגמאות עוד ארוכה…..

אוהב תעלומות ? רוצה לדעת יותר על איתורים ?

לאחר 20 שנות כתיבת טור קבוע של סיפורי חקירות (שאת חלקן אפשר לקרוא כאן באתר), סאם זיברט מוציא בימים אלה את ספר הביכורים שלו "קלוז'ר – סגירת מעגלים של חוקר פרטי".

בספר זה בחר סאם לספר על מספר מקרים שנוגעים אך ורק לאיתור של אנשים אבודים, וכאשר נקודת המוצא בכל תיק חקירה הוא שאין כמעט נתונים. בכל מקרה כזה, מעבר לסיפור המיוחד, האמיתי, ולפעמים הכואב, סאם מאפשר לקורא ללוות אותו צעד אחרי צעד לעבר המטרה, ובנוסף חושף סוד שמלווה אותו כל חייו, ומסביר את האהדה המיוחדת שיש לו לנישה המיוחדת הזאת.

(לרכישת הספר לחץ כאן)

אני כאן לרשותכם

השאירו הודעה ואענה בהקדם!

מאמרים נוספים

לרשותכם לאורך כל הדרך

אז מה כבר יכול להדהים חוקר פרטי שכבר ראה הכל ?

עוד רגע תדעו.

עד אז, תנו לי לקחת אתכם למסע מטורף בין שקרים לאמת, בין מרכזי "נשים עובדות" לארכיונים מאובקים משנות החמישים, בין חדרי לידה לבתי קברות, בארץ ובחו"ל. נפגוש קבצנים, נפגוש מיליונרים, ולעיתים נפגוש את שניהם באותו אדם. יחד נפצח את התעלומות ונגלה כמה מהטריקים הסודיים שרק חוקרים פרטיים יודעים.

כאן תגלו כמה מסיפורי החקירות האמיתיים, המרגשים, המצחיקים והכואבים ביותר שתשמעו אי פעם. סיפורים מהחיים ושל אנשים אמיתיים, שאיבדו מישהו יקר והיו חייבים חוקר פרטי כדי למצוא אותו ולעשות לעצמם קלוז'ר בשביל הפצע הפתוח בנפשם.

ויש כאן גם סוד נוסף, ענק, שאפילו אני לא ידעתי עליו. והתפקיד שלקחתי על עצמי בחיים הוא לדעת.

סאם זיברט, חוקר פרטי ובעל משרד חקירות ידוע, כותב טור קבוע בעיתונות מזה 20 שנה. בספר ביכורים זה הוא חושף את פרטי התעלומה המסתורית שליוותה אותו כל חייו.